Zakelijk

0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand
0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand
Search
Close this search box.

Garantie en klachten

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.


Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Wij zullen je altijd zo snel mogelijk proberen te helpen mocht dit gebeuren!

Wij willen je vragen om een mailtje te sturen naar [email protected] met de volgende gegevens:

  • Bestelbevestiging / ordernummer
  • Gedetailleerde omschrijving van het probleem
  • Foto van de buitenverpakking
  • Foto van de binnenverpakking
  • Foto van de beschadigde artikelen
  • Eventueel aanvullende foto’s die het probleem verduidelijken

Ik heb een klacht. Wat nu?

Wij vinden het ontzettend vervelend als er iets niet volgens wens is! Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons een e-mail te sturen met de omschrijving van jouw klacht? Dan lossen wij het zo spoedig mogelijk voor je op. Je kunt een e-mail sturen naar [email protected]

Extra informatie: Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je 18 jaar of ouder?

Je moet 18 jaar of ouder zijn om onze website te kunnen bezoeken, omdat wij op onze website alcoholhoudende artikelen verkopen. 
nix18.png