Zakelijk

0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand
0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand
Search
Close this search box.

Levertijd en verzendkosten

1. Wat is de levertijd?
Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen!
Onze stelregel is: vandaag vóór 14:00u besteld, is vandaag verzonden.

Als u dus voor 14:00 uur ‘s middags een bestelling bij ons plaatst, dan pakken wij jouw bestelling dezelfde dag nog in én versturen wij deze dezelfde dag nog met PostNL. Je ontvangt van ons automatisch een Track&Trace-code (indien beschikbaar) zodra jouw bestelling is ingepakt, zodat je het pakket kunt volgen.

2. Wat zijn de verzendkosten?

De prijzen op onze website zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Nederland
GRATIS VERZENDING voor bestellingen vanaf €50,-
€ 4,50 voor bestellingen die door de brievenbus passen (orderwaarde onder de €50,-)
€ 6,99 voor pakketten (orderwaarde onder de € 50,-)

België
GRATIS VERZENDING voor bestellingen vanaf €50,-
€ 8,58 voor pakketten (orderwaarde onder de € 50,-)

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. PostNL bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag. Optioneel kun je tijdens het afrekenen kiezen voor een avondlevering (meerprijs). Levering op zondag is niet mogelijk.

3. Ontvang ik een Track&Trace-code?
Natuurlijk! Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je automatisch een Track&Trace-code op het opgegeven e-mailadres.

Zo kun je precies zien wanneer je bestelling is verstuurd. Track&Trace geldt alleen voor producten die als pakketpost worden verstuurd. Brievenbus post heeft géén Track&Trace-code.

4. Kan mijn pakket ook verstuurd worden naar een afhaalpunt?

Ja, dat kan! Bij het invullen van je gegevens tijdens het afrekenen, kun je aangeven of jouw bestelling thuis afgeleverd moet worden of bij een PostNL-servicepunt in de buurt. Aan de hand van de Track&Trace-code kun je zien wanneer jij jouw bestelling kunt afhalen bij het PostNL-punt. 

Let op: dit is niet mogelijk bij brievenbuspost.

5. Kan ik zelf een leverdatum kiezen?

Ja, je kunt zelf een leverdatum kiezen!  Dit werkt als volgt:

Bij pakketten: als een product als pakket wordt verzonden, dan kun je op de afrekenpagina zelf een bezorgdatum kiezen. Je kunt maximaal 14 dagen vooruit plannen. Wordt de optie niet getoond? Laat dan de gewenste bezorgdatum achter in de bestelnotitie, dan passen wij het voor je aan. Pakketten kunnen bezorgd worden van dinsdag t/m zaterdag. 

Bij brievenbuspakketten: als een product als brievenbuspakket wordt verzonden, dan kun je op de afrekenpagina een bestelnotitie achterlaten met de gewenste bezorgdatum. Brievenbuspakketten kunnen bezorgd worden van dinsdag t/m zaterdag. 

Goed om te weten: Wij versturen het pakket één werkdag voor de gekozen bezorgdatum. 

Let op: is het een verjaadagscadeau en wil je zeker weten dat het pakket op tijd in huis is? Laat het pakket dan 1 of 2 dagen eerder bezorgen!

Het pakket wordt verzonden met PostNL en wij hebben geen invloed op eventuele vertragingen in het sorteerproces van PostNL. Daarom kunnen wij een leverdatum nooit garanderen. Aan de gekozen leverdatum kunnen geen rechten of compensaties worden ontleend. 

6. Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?

Je bestelling wordt bezorgd via PostNL. PostNL bezorgt je bestelling bij de directe buren of bij een PostNL-punt in de buurt wanneer je niet thuis bent. De besteller ontvangt via de e-mail een bericht wanneer de bezorgpoging is mislukt, inclusief informatie over waar het pakket zich bevindt. Zo kun je de ontvanger zelf een seintje geven, zodat diegene weet dat er elders een pakket klaarligt om afgehaald te worden.

De status van de zending kun je tevens inzien via de app van PostNL of op de website van PostNL met behulp van de Track&Trace-code. 

7. Hoe werkt avondlevering?

  • Bij de meeste producten is het mogelijk om te kiezen voor avondlevering. Als dit mogelijk is, dan wordt deze optie getoond tijdens het afrekenen
  • Tijdens het afrekenen wordt de verwachte leverdatum getoond. Wanneer je kiest voor avondlevering, dan wordt je bestelling op de getoonde datum tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd door PostNL. 
  • Avondlevering is niet mogelijk op zaterdag en zondag (!)
  • Alleen beschikbaar voor pakketten met Nederlandse bestemming, m.u.v. de Waddeneilanden.
  • Als je niet thuis bent, dan wordt het pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde PostNL-locatie.

8. Kan mijn bestelling ingepakt worden in cadeaupapier?
Op dit moment bieden wij (nog) geen inpak-service aan. Daarentegen zijn de meeste van onze cadeaus al verpakt in een toffe geschenkverpakking, waardoor cadeaupapier niet meer nodig is 🙂

9. Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja dat kan! Je kunt jouw bestelling afhalen bij ons in Broek op Langedijk. 
Tijdens het afrekenen in de webshop kies je bij Verzending voor ‘Afhalen’ (en dus niet voor verzending met PostNL). Je ontvangt van ons automatisch bericht zodra jouw bestelling klaarstaat en afgehaald kan worden.

Afhalen kan op werkdagen tussen 12:00 en 17:00u op het volgende adres: Breede Plat 14-A, 1721PS Broek op Langedijk. Zorg dat je altijd jouw bestelnummer bij de hand hebt.
In het weekend zijn wij gesloten.

Ben je 18 jaar of ouder?

Je moet 18 jaar of ouder zijn om onze website te kunnen bezoeken, omdat wij op onze website alcoholhoudende artikelen verkopen. 
nix18.png